تخریب بقیع؛ محصول اندیشه‌های تکفیری و جریان وهابیت

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرا رسیدن هشت شوال سالروز تخریب قبور ائمه(ع) در بقیع، گفت؛ تخریب قبرستان بقیع و قبور ائمه(ع) پرده از جنایت‌های جریان تکفیری و وهابیت برداشت و ماهیت این جریان انحرافی را در دنیای اسلام معرفی کرد.

به گزارش اربعین به نقل از ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز ۲۹ اردیبهشت ماه با اشاره به فرا رسیدن هشت شوال سالروز جنایت تخریب قبور ائمه(ع) در بقیع و  جنایت بزرگ تاریخ اسلام توسط گروه‌های تکفیری و جریان وهابیت، اظهار کرد: تخریب قبور اهل بیت(ع) در بقیع سند تاریخی و روشن جریان‌های تکفیری و به ویژه محصول تفکرات انحرافی جریان وهابیت است.

وی با اشاره به این جنایت هولناک توسط وهابیت، افزود: اندیشه‌های غیرعقلایی و غیرمنطقی جریان‌های تکفیری و وهابیت محصول اندیشه‌های اسلام آمریکایی است و ابزاری برای جریان‌های استعماری و استکباری شده تا بوسیله آن ملت‌های مسلمان را از اندیشه‌های تمدن ساز اسلام ناب و معارف اهل بیت (ع) دور و منحرف کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، تخریب قبرستان بقیع را سند جنایت تاریخی جریان‌های تکفیری و وهابیت دانست و تصریح کرد: تخریب جنایت گونه قبرستان بقیع ریشه در تفکرات جاهلانه و وهابیت دارد.

وی با اشاره به جنایت‌های پی در پی جریان‌های تکفیری و وهابیت در طول تاریخ اسلام و به ویژه در عصر کنونی، بیان کرد: این جنایت تاریخی لکه ننگی بر پیشانی جریان‌های تکفیری و وهابیت است و هیچ وقت در اذعان ملت‌های مسلمان به ویژه شیعیان جهان پاک نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به شأن و جایگاه قبور ائمه اطهار(ع) در بین مسلمانان، تاکید کرد: حرمت و جایگاه قبور اهل بیت(ع) در بقیع چه قبل از آن جنایت بزرگ و چه بعد از آن هیچ گاه در عشق و ارادت مسلمانان به آن مکان مقدس کاسته نشد و حتی امروز بقیع جزء محبوب‌ترین مکان‌های مقدس در بین مسلمانان و شیعیان جهان است.

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به سابقه جنایت‌های وهابیون و گروه‌های تکفیری در تاریخ اسلام، گفت: جنایت وهابیون و گروه‌های تکفیری چه در تاریخ اسلام و چه در عصر کنونی برهیچ کس پوشیده نیست و این جنایت‌ها در عصر کنونی در سوریه، یمن، عراق و … توسط گروه‌های تکفیری و وهابیت ادامه دارد و اگر مجاهدت‌های سردار رشید و پر افتخار ایران اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش نبود شاهد جنایاتی دیگر از سوی وهابیت و تکفیری‌ها در قبور ائمه(ع) در عراق، سوریه و تخریب دیگر اماکن مقدسه به ویژه مرقد مطهر حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) توسط داعش و عوامل مزدور آمریکا و عربستان در این مناطق بودیم.

حتما ببینید

اعمال شب و روز اربعین حسینی چیست

چهل منزل سپری شد تا به اربعین حسینی رسیدیم؛ در این روزها که دنیا گرفتار …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi