افتتاحیه نمایشگاه بهشت بقیع خانه عرش الهی

با مشارکت  دانشگاه سوره به مناسبت هشتم شوال، سالروز تخریب حرم مطهر ائمه بقیع علیهم السلام، نمایشگاه تصاویر و اسناد«بهشت بقیع خانه عرش الهی» از تصاویر تاریخی و دیده نشده از آثار اسلامی مکه و مدینه در تاریخ چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح با حضور  آقا ی دکتر ساعی ،ریاست محترم دانشگاه و هیأت رییسه دانشگاه سوره افتتاح شد. در این برنامه جناب آقای دکتر شاهرخ استاد و پژوهشگری که عکس ها را جمع آوری کرده بودند حضور داشتند . و جناب آقای مهندس احمد ابراهیمی محقق و پژوهشگر بقیع توضیحات کامل و جامعی درباره عکس ها فرمودند. در این برنامه همچنین جناب آقای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی دبیر جشنواره طراحی حرم ائمه بقیع علیهم السلام نیز درخصوص جایگاه بقیع در اسلام و نیز جشنواره طراحی حرم بقیع ارایه نمودند.

مکان: گالری آیه، دانشگاه سوره، خیابان آزادی بین خیابان خوش و خیابان آذربایجان، نبش کوچه کامیاران

جدول نمایشگاه و وبینار های ویژه برنامه بهشت بقیع به شرح زیر خواهد بود:

۱_ نمایشگاه آثار  عکاسی در نگار خانه آیه

۲_ نمایشگاه مجازی آثار عکاسی (تور مجازی)

۳ _وبینار  بررسی آثار اسلامی قبل و بعد از تخریب بارگاه ائمه بقیع از دیدگاه عکاسی؛مدرس جناب آقای دکتر شاهرخ روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت۱۴ الی ۱۶

۴_ وبینار لزوم مرمت آثار تاریخی؛ جناب آقای مهندس اسدالله وش پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۶الی۱۸

بسمه تعالی

اساتید محترم و همکاران عزیز

روسای محترم دانشکده ها و کارکنان و مدیران محترم

با سلام و احترام

خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر توفیق عطا فرمودند تا با راهنمایی ریاست محترم دانشگاه و در اجرای پیشنهاد ارزنده برادران عزیز جناب آقای دکتر نظری و جناب آقای کامران شریفی ، در معرفی معارف اهل بیت با محوریت حرم های مطهر بقیع سهمی داشته باشیم . بی شک هر کاری که مزین به نام اهل بیت باشد مسیر خود را پیدا کرده و همه عاشقان و بندگان مخلص را دور هم جمع می کند و محفلی بی ریا را رقم می زند. رویداد بهشت بقیع خانه عرش الهی به  پیشنهاد و همت عزیزان یاد شده و حضور جناب آقای دکتر شاهرخ و جناب اقای دکتر هاشمی فشارکی از خادمین اهل بیت و همت و کمک معاونت محترم پژوهشی و روسای دانشکده ها و همکاران معاونت دانشجویی و فرهنگی و پشتیبانی معاونت محترم اداری مالی و همه عوامل دانشگاه طراحی و بخش نمایشگاهی آن روز چهارشنبه افتتاح خواهد شد. و در این میان صرفاً افتخار دعوت از همه عزیزان دانشگاه برای استفاده از این فضای معنوی نصیب این بنده  شده است . لذا بدینوسیله از همه عزیزان جهت بازدید از نمایشگاه عکس این رویداد و سایر برنامه های فرهنگی پژوهشی پیش بینی شده مجازی و حضوری ، دعوت به عمل می آید تا روشنی بخش این محفل معنوی باشید.

ارادتمند،  شهبازی

لینک کوتاه :

حتما ببینید

اعمال شب و روز اربعین حسینی چیست

چهل منزل سپری شد تا به اربعین حسینی رسیدیم؛ در این روزها که دنیا گرفتار …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi