برگزیدگان جایزه جهانی اربعین ۲۵ مهر مشخص می‌شوند

محمدعلی کیانی، دبیر جایزه جهانی اربعین اعلام کرد: برگزیدگان هفتمین جایزه جهانی اربعین ۲۵ مهر در حسینه الزهرا مجتمع امام خمینی تهران مشخص خواهند شد.

محمدعلی کیانی، دبیر جایزه جهانی اربعین در گفت وگو با ایکنا پیرامون این رویداد گفت: امسال هفتمین دوره از این جایزه برگزار خواهد شد. این اتفاق رویدادی فرهنگی – دینی است که همه ساله با هدف اشاع فرهنگ مقاومت و عاشورا برگزار می‌شود. همچنین در این جایزه دلدادگی به ابا عبدالحسین (ع) در قابل کارهای هنری و ادبی به نمایش در‌می‌آید.

وی افزود: اختتامیه این جایزه ۲۵ مهر در حسینه الزهرا تهران برگزار خواهد شد. علامندان برای حضور در این رویداد تا ۱۰ مهر فرصت دارند تا آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند. لازم به ذکر است فراخوان هر دوره با رونمایی که از پوستر در اختتامیه دوره قبل رخ می‌دهد، انجام می‌شود.

دبیر جایزه جهانی اربعین ادامه داد: عکس، فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی، تالیف و ترجمه بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی – هنری را تشکیل می‌دهد، البته در دوره هفتم یک بخش تحت عنوان رونمایی از کتاب «اربعین» را هم خواهیم داشت.

کیانی در پایان اعلام کرد: تعداد آثار در هر بخش  بعد از پایان فراخوان مشخص خواهد شد. اسامی داوران این جایزه نیز به زودی رسانه‌ای می‌شود.

حتما ببینید

گزارش دبیر جشنواره طراحی آستان مطهر ائمه بقیع (ع)

در این نوشتار خلاصه ای درخصوص بقیع ، شکل گیری جشنواره بقیع و فرایند داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi