چرا دکتر سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری ایران شانس زیادی برای پیروزی دارد

17 اسفند 99 سردار جوان و انقلابی سعید محمد از فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خرداد سال آینده کناره گیری کرد . بررسی کارنامه مدیریت ایشان در بزرگترین هلدینگ اقتصادی کشور جای هیچ شکی را برای کسانی که به دنبال یک گزینه مناسب برای پست ریاست جمهوری و قوه مجریه کشور میگردند باقی نخواهد گذاشت شخصی که طی دوران مدیریت خود به تنهایی بار چند وزارت خانه را در حوزه مدیریت خود به دوش کشید و پاسداری از انقلاب را در خدمت خالصانه به مردم جستجو کرد . از راه و جاده و مترو و سد و راه آهن بگیرید تا کشاورزی و صنعت و سیاست حوزه ای نبوده که سعید محمد در آن نقش فعال نداشته باشد
مسلما با ورود سعید محمد به کارزار انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و استقبال مردم از یک نامزد جوان و انقلابی برگ جدیدی در شکوفایی اقتصاد و اقتدار همه جانبه ایران عزیز گشوده خواهد شد و دوران تسلط احزاب سیاسی و جناح های پر مدعا به اتمام خواهد رسید و روحیه جهادی و حزب انقلابی جوانان ایرانی به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت

سعید محمد در سال ۱۳۴۷ در تهران زاده شد و دوران کودکی و نوجوانی را در این شهر سپری کرد. وی در سال ۱۳۶۶ در سن ۱۹ سالگی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. او در سال ۱۳۸۸ مدرک دکتری مهندسی عمران (گرایش راه و ترابری) را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. فعالیت محمد در سپاه پاسداران تنها به بخش‌های مدیریتی و اجرایی، در شرکت‌های زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و دوره کوتاهی نیز در بنیاد تعاون سپاه، خلاصه می‌شود. او از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد (وابسته به قرارگاه خاتم) بود و از سال ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۹ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود و دارای درجه نظامی سرتیپ‌دوم پاسدار است.سپاسد مهم‌ترین بازوی مهندسی سپاه پاسداران است که پروژه‌های عظیم سدسازی، تونل سازی، نیروگاه‌های برق، سازه‌های بتونی بلند و… را در کشور اجرا می‌کند. سد مخزنی کرخه و سد گوتوند از جمله پروژه‌هایی است که توسط سپاسد اجرا شده است.از دیگر سوابق سعید محمد مدیرعاملی گروه ایرانیان اطلس، سازنده و مالک چندین مرکز خرید در شهر‌های مختلف از جمله اطلس مال در تهران است.از سوابق علمی او می‌توان به عضویت در انجمن تونل ایران از سال ۱۳۸۸ تاکنون، عضویت در هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) از سال ۱۳۸۹ تاکنون و عضویت در نظام مهندسی استان تهران از سال ۱۳۷۵ تاکنون اشاره کرد.فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب تندیس برنز جایزه بین‌المللی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA) شد.


همچنین کسب تندیس بلورین جایزه ملی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن ملی مدیریت پروژه ایران در سال ۱۳۹۲؛ کسب لوح تقدیر جایزه تعالی منابع انسانی از انجمن ملی منابع انسانی ایران در سال ۱۳۹۳؛ کسب رتبه دوم در جایزه ملی مدیریت دانش (MAKE) در سال ۱۳۹۳؛ کسب لوح تقدیر حامیان زمین از اجلاس جهانی حامیان زمین سال ۱۳۹۲؛ کسب لوح تقدیر از وزیر نیرو در جشن خودکفایی صنعت سدسازی در سال ۱۳۹۱؛ برگزیده در همایش برترین مدیران جهادی در عرصه سازندگی کشور در سال ۱۳۹۴ دیگر جوایز و افتخارات کسب‌شده توسط سعید محمد است.

از سوابق علمی و پژوهشی او می‌توان به تألیف کتاب‌های «تأثیر الیاف فولادی در کنترل ترک‌های کششی بتن»، «مدیریت طرح‌های عمرانی»، «طراحی و اجرای روسازی بلوکی بتنی»، «انتخاب، طراحی و اجرای خط با دال بتنی در خطوط قطار شهری» و «بهسازی خاک با نگرشی ویژه به سد‌های خاکی»؛ همچنین ترجمه دو کتاب «زمین‌شناسی مهندسی در کارست» و «کاربرد بتن غلطکی» اشاره کرد. درجه نظامی سعید محمد سرتیپ دوم پاسدار است. البته او کمتر با لباس نظامی در مجامع عمومی حاضر می‌شود.

نشریه فارن پالیسی در مقاله‌ای در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۰ از نام سعید محمد، در کنار سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی و سید پرویز فتاح به عنوان یکی از مردان سید علی خامنه‌ای برای عبور از بحران اقتصادی و تشکیل دولت با محوریت جوانان معتقد به ایدئولوژی انقلاب اسلامی نام برد. این مقاله از او به عنوان شخصیتی دارای وفاداری به انقلاب ۱۹۷۹ و شخصیت علمی عالی یاد می‌کند و ترکیب این دو مقوله را برای رهبری ایران جذاب می‌داند. اندیشکده INSTITUTE GLOBAL CHANGE نیز از سعید محمد به عنوان یکی از کاندیداهای بالقوه انتخابات ۲۰۲۱ ایران نام می‌برد.

همچنین سعید محمد یکی از دو چهره مهم اقتصادی در ایران از نظر نشریه وال استریت جورنال معرفی شده است این نشریه طی انتشار مقاله ای با عنوان Power in Iran After Soleimani در تاریخ Jan. 10, 2020 به قلم Sune Engel Rasmussen و Roque Ruiz مینویسد معترضان در اواخر سال ۲۰۱۹ پس از حذف یارانه بنزین به خیابان های ایران آمدند ، زیرا افزایش قیمت ها و تحریم های ایالات متحده به وخیم تر شدن بحران اقتصادی در ایران دامن زد. این اعتراضات توسط مقامات ایرانی سرکوب شد ، اما تهران هنوز در مدیریت اقتصادی با پیش بینی صندوق بین المللی پول با یک چالش جدی روبرو است که صندوق بین المللی پول پیش بینی می کند ۹٫۱٪ در سال ۲۰۱۹ منقبض شود.


دکتر سعید محمد رئیس ۵۱ ساله ستاد سازندگی خاتم الانبیا، که شاخه مهندسی و موتور اقتصادی سپاه پاسداران است ، موفق به گسترش توان اقتصادی ۲۸ میلیارد دلاری جمهوری اسلامی ایران حتی در شرایطی که ایران با تحریم های سخت روبرو استشده است . پروژه های قرارگاه خاتم شامل نفت و زیرساخت ها است و چون تحریم ها بخش خصوصی را با مشکل روبرو می کند ، آقای سعید محمد جمهوری اسلامی ایران را به یک بازیگر اصلی اقتصادی تبدیل می کند تا جریان پول ایران را حفظ کند.


کمپین مردمی حمایت از دکتر سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری حمایت از این کمپین حمایت از انقلاب و حمایت از آینده میهن عزیزمان خواهد بود

دانلود اپلیکیشن کمپین مردمی حمایت از دکتر سعید محمد

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi